niedziela, 7 grudnia 2014

Moje pierwsze kartki i akcja z książką w roli głównej


 W tym roku naszła mnie myśl,że może kartki na święta zrobię sama:)
I tak z tego co miałam pod ręką wydłubałam 5 sztuk.Właściwie 6 ale jedna nie załapała się już do zdjęcia,bo
powędrowała szybko w świat.

 Jak zwykle zamarudzę,że twory może i nie są doskonałe,bo doświadczenie w tym temacie niewielkie.
Mam jednak nadzieję,że ucieszą tych do których zostaną wysłane.

 Trochę są wszystkie podobne do siebie:) To chyba ze względu na ograniczoną różnorodność materiału jaki posiadałam: ) Tak sobie przynajmniej tłumaczę;P


I jeszcze małe ogłoszenie dla tych,którzy lubią i mogą pomagać innym


Całość tekstu informacyjnego pozwoliłam sobie skopiować z bloga
Notatnik Kulturalny
Jeżeli macie ochotę-bierzcie udział i rozsyłajcie wieści dalej.






"Akcja jest częścią większego projektu Zaczytanych - ale tym razem właśnie krótki okres na naszą inicjatywę i cel, który jest do szybkiego osiągnięcia. Jedna placówka i dziesiątki/setki dzieciaków, które będą się przewijać przez nią w najbliższym czasie.
Wszystkie szczegóły są na FB lub nahttp://www.biblioteczkamalucha.pl/bm/biblioteczka-malych-pacjentow.php stronie akcji
Każdy może przyłączyć się do projektu - wystarczy przecież wysłać choć jedną książkę. Może jednak warto rzucić hasło wśród znajomych i zrobić zrzutkę na przesyłkę?

Książki wysyłamy na adres:
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Brzegu
Poprzeczna 3
49-304 Brzeg
Z dopiskiem „ Biblioteczka Małych Pacjentów”



Jeżeli w jakikolwiek sposób dołączacie do projektu - dajcie znać organizatorom, niech ta wydłużająca się lista różnych osób dobre woli będzie zachętą dla innych. Tak niewiele trzeba by sprawić komuś radość."


Na koniec przypominam o trwającym jeszcze tydzień Candy świątecznym u mnie.
Chęć udziału wpisujemy w komentarzach,w poście poprzednim.
Zapraszam

1 komentarz:

  1. Karteczki śliczne, a z książkami to świetny pomysł- mam po chłopakach naprawdę sporo, takich z których już wyrośli- postaram się przesłać. Całuski

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...