poniedziałek, 8 grudnia 2014

Zakładki z haftami Blue-Anny


    Dawno,dawno temu.W ramach wymiany dostałam od Blue-Anny z bloga "Wieczorami"
cudowne haftowane obrazki.Zamierzenie było takie,by powstały z nich zakładki.Od tamtego czasu przemknęło mi milion pomysłów jak mają one wyglądać i ......Zapomniałam na amen o haftach.
Przypomniałam sobie kilka dni temu gdy robiłam świąteczne kartki.Zostało mi trochę juty,więc ostateczna forma zakładek taka jak na zdjęciach .Gruba tekturka a na to naklejony materiał i haft-obrazek.Na koniec wstążka w odpowiednim kolorze.
 Jak już zdążyłyście się zorientować,zakładek u mnie nigdy dość:)
A kto jeszcze nie zna bloga Ani to zapraszam TU
Ja z przyjemnością przygarnęłabym wszystko to,co Ania wyczarowała igłą i nitką:)





10 komentarzy:

  1. Cudne zakładeczki! Świetnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, zakochałam się w nich! Są przepiękne po prostu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszły!!
    Muszę sobie takie sprawić,bo zakładamy z Młodą jakimiś papierami albo tym, co znajdziemy pod ręką;)
    A Ty, Marzenko, zawsze możesz się do mnie zwrócić o jakieś haftów przygarnięcie. Ja to się sama nie narzucam, bo nigdy nie wiem co się komu na tyle podoba, że chciałby to mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Bardzo mi się podoba kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują :) Miałaś super pomysł z zakładkami :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. Ten kotek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzyżykowe cudowności ujęte w fajnej formie =}

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki rewelacyjne, haftuj... haftuj... piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zakładki. Wyglądają bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...