piątek, 28 listopada 2014

Komu prezent pod choinkę? :D

  Na większości blogów świąteczne przygotowania w pełni już.
Sama robię co mogę,by trochę ozdób choinkowych naprodukować  w tym roku:)
 Wiele z Was pewnie już myśli o prezentach pod choinkę.
Ja dzisiaj mam taki prezent dla jednej z Was.
Jeżeli ktoś ma ochotę to zapraszam:D
 Do zgarnięcia całkiem spora paczka
-vintygowe serduszko,zakładka z sową i pocztówka z Postallove z motywem muzycznym
-garść przydasi biżuteryjnych
-moje decoupagowo kordonkowe korale z bransoletką
-kilka serwetek do decoupage.

Nie mam szczególnych wymagań
-wystarczy wpisać komentarz pod tym postem i wyrazić chęć udziału w zabawie
-umieścić na swojej stronie info z podlinkowanym zdjęciem do mojej zabawy
-liczyć na szczęśliwy los:)
Na wasze wpisy czekam do 14 grudnia
15 grudnia podam do wiadomości do kogo pojedzie paczuszka
Zapraszam:)

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje korale, więc bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja tez jestem bardzo chętna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że się zapisuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniałości:) ja się oczywiście również przyłączam:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałe nagrody przygotowałaś! Z miłą chęcią dołączam do zabawy i liczę na szczęście! www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super candy zgłaszam się i ja.
    Banerek zamieściłam u mnie na blogu
    Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się zapisuję :))
    Banerek na blogu: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się zabawię ,bo cukierasy przednie.Urzekły mnie korale.Nie prowadzę bloga,wiec nie mam gdzie umieścić banerka:(
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Banerek juz u mnie jest :)
    I chętnie przygarnę twoje cukierasy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dzisiaj zaczynam czekanie na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech coś internet nie współpracuje ze mną, ale nie poddaję sie, bo nagrody piękne!

    A więc jeszcze raz: witam i przyłączam się do zabawy :)
    Na FB udostępnione jako Joanna M.

    Pozdrawiam
    Asia
    mama.coreczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widzę serwetki to muszę się zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się zgłaszam :) Zwykle sama sobie kupuję prezent pod choinkę, ale było by miło dostać od kogoś.. ;)
    Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Korale przepiękne i reszta prezentów także więc dołączam do zabawy. Banerek http://niesfornenitki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekły mnie Twoje piękne korale :) Bardzo lubię w tym stylu biżuterię. Więc z wielką przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie . U mnie na blogu też trwa świąteczny konkurs do 15.12. więc serdecznie zapraszam :) Pozdrawiam ciepło :) Ania z http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie cukierasy przesłodkie :) Staję w kolejce po nie :)
    Banerek http://iwonahalabis.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuje się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...