niedziela, 20 października 2013

Mega paczka jesienna :)-Candy


Obiecywałam niespodziankę- dotrzymuję słowa.
Do zgarnięcia "Mega paczka jesienna" a w niej:
-całkiem spory stos serwetek do decoupage z różnymi wzorami
-korale biało czarne
-komplet: naszyjnik z kwiatkiem plus kolczyki
-bransoletka pleciona
-książka "Niezwykła wędrówka Harolda Fry"
na długie jesienne wieczory



Zasady proste:
-wpisać komentarz pod tym postem (w komentarzu umieścić informację jakie połączenie kolorów
najbardziej lubicie)
-udostępnić informacje o zabawie na swoim blogu,fb,lub innej stronie( zdjęcie plus link do tego posta)

Na wpisy czekam do 11 listopada.Po tym czasie wybiorę jedną osobę,do której powędruje paczuszka.
Powodzenia :D

 


46 komentarzy:

  1. Już się wpisuję:-) Hmm...połączenie kolorystyczne: morski turkus z beżem, fiolet z różem, w sumie większość zestawień mi się podoba, oprócz czerwonego w udziale (jakoś nie przepadam za tym kolorem) ;-)Miłego dnia! Banerek już dumnie się prezentuje na moim blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiscie, że się zapisuję!
    a co do kolorów... moze skupmy się na ubraniach, bo we wnętrzach to....
    najbardziej lubię ostatnio połącznie takiego szarobrązowego koloru ( tabaczkowy?) z intensywnm turkusem, czerwienią i zółtym...
    serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podglądam,zaglądam i wszystko w tej paczce mi się podoba. Więc CHCĘ !
    Z kolorów, to do moich szarych bluzek i sweterków najbardziej lubię czerwoną i turkusową biżuterię. To sa chyba moje ulubione zestawienia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się i ja :) jeśli o kolory chodzi to raczej klasycznie, czerń, biel :D bo do wszystkiego pasuje. Albo jakieś fiolety... :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej i mnie tu nie może zabraknąć ;) Bardzo chętnie się piszę na Twoje candy. Na biżuterię jak większość kobiet zawsze chętna ;) a i książka barrrdzo bardzooo się przyda, bo te wieczory coraz dłuższe ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. no prosze znalazlam Cie:-) i bardzo sie ciesze, bo myslalam ze zrezygnowalas a byloby szkoda.ostatnio moje ulubione to ciemny czekoladowy braz z turkusem i zawsze czern i biel.Od dawna choruje na naszyjnik z kwiatuszkiem moze sie uda
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty przygotowałaś więc i jak ustawiam się w kolejkę po nie :) A jeżeli chodzi o połączenia kolorystyczne, to uwielbiam czerń połączony z białym, ecru, różem, niebieskim i czerwonym. I bardzo tez lubię kolor szary połączony z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) też chętnie wezmę udział w zabawie :)
    A jeśli chodzi o kolory to czekoladowy brąz z beżem :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja chetnie powalcze...
    Lubi polaczenie: szarosci z biela
    szarosci z różem
    czerni i żółcienia
    i pewnie wilu innych jeszcze polaczen ktore teraz nie przychodza mi do glowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanę sobie w kolejce, bo może los się do mnie uśmiechnie i wygram u Ciebie tą wielką pakę :)
    Uwielbiam połączenie czarnego z czerwonym i ostatnio szarości z turkusem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łojej ależ paczka! :) to ja tez chce...miec szansę :) co do zestawów kolorów to hm... czarny z białym to na pewno, lubie tez czarny z oliwkowym, oliwkowy z fioletem, kompozycje odcieni brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenty przygotowałaś :) Ja lubię zestawienia zieleni z niebieskim i turkusem oraz czerwień, pomarańcz plus brąz. Wszystkie te kolory w dowolnych odcieniach :) Zapisuję się i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prezenty. Zapisuję się również. Łączę fiolet z różnymi kolorami (zielonym, czerwonym, musztardowym, turkusowym, szarym, granatem itp.)
    Podziwiam Twoje prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i ja :) bardzo podobają mi się przygotowane przez Ciebie prezenty :) banner już dodany na domordoruwlewo.blogspot.com :)
    a moje ulubione zestawienie kolorów to czarny z czarnym ;) ew z czerwonym.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tworzysz cudne prace, a candy niezwykle zachęcające. Uwielbiam rękodzieło, szczególnie biżuterię. Zapisuję się i z niecierpliwością czekam losowania. Serdecznie zapraszam na candy do siebie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeprasza, gapa ze mnie, moje kolory to czerwień z szarym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja tez chce . U mnie szary i brudny róż

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja staję w kolejce po Twoje cudowności :) A moje ulubione połączenie kolorystyczne? Czerń, biel i czerwień we wszelakich konfiguracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jak zawsze, ustawiam się do kolejeczki jak dla mnie brąz z zielenią

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością dołączę do ogonka. Lubię kolor czarny, a najchętniej łączę go teraz jesienią z odcieniami rudego. Banerek na moim blogu:isaveta.blogspot.com. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny i bogaty prezent przygotowałaś. Z wielką nadzieją sobie o nim pomarzę. Piękny kolor czerwony jest mi do życia potrzebny, jego odcienie już nie.
    Lubię pastele oraz stary róż.
    Zostałam obserwatorem nr 50, baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się przyłączę. Zestawienie kolorów hmm zielony i czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności, piękności:)
    Staję cichutko w kolejce po te słodkości:)
    Ja bardzo lubię połączenie biały+ czarny, czarny+czerwony, zielony+ fiolet, biły+granat, zielony+różowy, czarny+fiolet, czarny+żółty:) no i ostatnio beże:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością zapisuję się na candy

    Ja uwielbiam czernie i szarości- kolory zawsze z klasą i na miejscu, a charakter całej takiej kreacji można dowolnie zmienić jednym kolorowym dodatkiem [nie muszę dodawać, że do tych kolorów wszystko pasuje :) ]

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    zapraszam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale wspaniała paczka!
    Uwielbiam wszelkie kolory. Mam jasną karnację i ogólnie jestem dość blada więc wybieram raczej kolory, które mnie "ożywią". Ostatnio spodobały mi się szarości ale w połączeniu z innymi kolorami np. z różem.
    Podlinkowany baner już jest u mnie na blogu: http://beva-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie najlepsze połączenie kolorów jest z fioletowym i zielonym.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za odwiedziny:) Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i zapisuję się na Twoje candy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapomniałabym! Uwielbiam wszystko, co da się połączyć z brązem, a najbardziej chyba turkus z brązem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Może szary i błękitny.
    Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne prezenty, zgłaszam się do zabawy. Zestaw kolorów to biel i czerń lub czerń i fiolet
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zapisuje się, banerek u mnie na blogu: http://dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/.
    Ostatnio bardzo lubię połączenie koloru miętowego z białym ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wpisuje się do zabawy :)
    Baner z linkiem u mnie na blogu w pasku bocznym, o tu: http://ivi-art.blogspot.com/
    A połączenie kolorów, to trudny wybór ze względu, że jestem plastykiem i lubię wszystkie kolory :) Ostatnio po głowie chodzi mi turkus z brązem czy z pomarańczem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj,przecudowne candy zorganizowalas.Co do zestawu kolorow to uwielbiam szafir z szarosciami a takze fuksje z szaroscia.Jakos szaroscie i wogule neutralne kolory rzadza w moim zyciu:_)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się również :)
    Baner na blogu: http://chatapodlasem.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o kolory to lubię połączenie kolorów jesiennych, albo biel, czerń, szary, lubię fiolety, zielenie i błękit.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście, że stanęłam w kolejce po te specjały. Chciałabym wylosować taką paczuszkę. Może się uda???
    Moje ulubione połączenia kolorów to granat z żółtym, czerwień z żółtym i wszystkie możliwe połączenia zieleni ze wszystkim co się da...
    Mój blog to http://mojzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne rzeczy, nie moze mnie tu zabraknąc:) a ostatnio lubię połączenie kolorów: fiolet z czernią, delikatny róż z szarym, niebieski z zielenią i biały z ecru:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne nagrody, z ogromna przyjemnością zapisuję się do zabawy:) Jeśli chodzi o kolory, to właściwie lubię wszystkie, bo każdy ma w sobie coś wyjątkowego. Ale ostatnio najbardziej "chodzi" za mną mnie połączenie bieli różu i fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nagrody są świetne.
    Biorę udział :)
    A jeśli chodzi o kolory to lubię zestawienie turkusu z białym.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podobają mi przygotowane upominki i chętnie o nie powalczę;) Pytasz o kolory, hmm... może być ciężko. Lubię wesołe kolory jak barwy tęczy ale żeby nie były zbyt "krzykliwe". Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wielką przyjemnością zgłaszam się również ja:)
    Jeśli chodzi o moje ulubione połączenia kolorystyczne, to ostatnio przepadam za połączeniem ciemno-niebieskiego i ciemno różowego, a nawet już czerwonego oraz niebieskiego i seledynowego. Ponadto wszelkie sklepy przypominają mi w ostatnich dniach, że bardzo pozytywne odczucia budzi we mnie połączenie soczystej czerwieni i intensywnej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ wspaniała paczuszka.. nie mogę przejść obok niej obojętnie... i jeszcze ta wspaniała książka.. :)
    Oczywiście i ja sie zapisuję i trzymam kciuki za szczęście w losowaniu :)

    Połączenie kolorów? ciężko powiedzieć... powie tyle uwielbiam wszystkie !

    Banerek jest juz u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja dopisuje się do ogonka, banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej lubię brąz lub szary z turkusem. Pozdrawiam cieplutko, baner na http://uolinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    Najbardziej lubię połączenie brązu z żółtym :).

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow - przygotowałaś mega wypasione candy :) Bardzo bym chciałam je przygarnąć.
    Najbardziej lubię zimne kolory, i połączenia typu szary, róż, fiolet, biel, czarny ale to tylko w ubiorze natomiast w domu odwrotnie lubię kolory ciepłe - beże, brązy. Zapraszam na moje skromne candy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...