piątek, 18 października 2013

Zanim jesień mi umknie....:)

Właśnie....Zanim przegapię kolejna porę roku,to może czas sprężyć się w końcu i bez marudzenia zaczerpnąć odrobinę inspiracji z  jesiennych kolorów.Tym bardziej,że pogoda przestaje być już tak słonecznie cudowna.Przy okazji należałoby uzupełnić wpisy na blogu i pokazać zaległe prace.
Obiecywałam sobie i wam,że częściej będę tu gościć,ale jak widać trudno mi dotrzymać słowa.
Nie przynudzam więc i wrzucam to, co ostatnio udało mi się wydziergać.
Na początek decoupagowe koraliki w odcieniach spadających jesiennych liści.




 A tu połączenie kwiatków z kuleczkami.Kolory mieszczą się w palecie jesiennych barw,więc także pasują do tego posta :)




Nie miałam wielu okazji,by w tym miesiącu poszaleć z aparatem.Nad czym ubolewam,bo widoki za oknem
były  i są nadal piękne i ciągle mam nadzieję na odrobinę słońca,aby co nie co uwiecznić jeszcze :)
Tymczasem na zakończenie kilka tegorocznych jesiennych fotoobrazków. Taka pani Jesień po mojemu :P
Szykuję dla Was niespodziankę.Pojawi się coś do zgarnięcia.Zapraszam do zaglądania na bloga :D




6 komentarzy:

  1. Korale jak zawsze udane, a zdjęcia- piękna ta nasza jesień;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne biżutki i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za kolory! Piękne biżuty, świetne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Twojej biżuteri i zdjęciom jesień tak szybko nie umknie... ♥ utrwalilaś jej esencję..

    OdpowiedzUsuń
  5. kuleczkowo - kwiatkowy naszyjnik wygląda imponująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest Twoja jesień... cieszę się, że udało Ci się tak pięknie ją uchwycić... bardzo lubię Twoje zdjęcia! może zdążysz cyknąć coś z mojego okna jesiennie? hm??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...