poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Dziki zwierz

    Każdy dzień jest dobry,by wyrwać się choć na chwilę za miasto.
Tym razem też się udało.W lesie jeszcze mało zieleni.Bardziej zielono jest chyba za moim oknem w bloku:)
 Taki paradoks;D W czasie dwugodzinnego spaceru spotkaliśmy natomiast  leśnych mieszkańców .
Byli chyba tak samo zaskoczeni naszą obecnością jak i my.

  Zdjęcia słabej jakości,ale robione z daleka,by nie spłoszyć łosi a jednocześnie mieć ich na obrazku:)
W ramach eksperymentu oczywiście powstał mój zachód słońca robiony 
przez szybę samochodu:)


7 komentarzy:

  1. Super blog, super fotki i prace również!
    Ilekroć wchodzę na takie - widzę, że muszę się jeszcze wiele nauczyć.
    Mimo tego zapraszam też do siebie w wolnych chwilach. Pozdrawiam serdecznie:)
    http://pasjebet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beata:) W wolnej chwili zajrzę do Ciebie z pewnością.

      Usuń
  2. WOW!!!
    łosie cudne, ale te zdjęcia!!! mmmmm......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ystin! Twoje "mmmmmm...." to dobrze czy źle? :) Żałuję,że nie mam tych łosi na zbliżeniu.Choć i tak to spotkanie było dla mnie zaskoczeniem

      Usuń
  3. ``Jeszcze łosiów nie spotkałam na swojej drodze, choć wszelkie inne jeleniowate owszem. Piękna zwierzyna dostojna i stworzona do fotografii. uwielbiam eksperymenty fotograficzne i choć rzadko wyjdzie coś, co mnie zadowala uwielbiam zatrzymane w kadrze chwile i nie ma znaczenia strona techniczna obrazka. Super zachód. Słoneczna plama.
    Ps.
    Piękne masz dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko,dziękuję za miłe słowa.Aż się zarumieniłam:)

      Usuń
  4. No proszę jakie niespodziewane spotkania :) Szybki zachód ma coś w sobie magicznego....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...