czwartek, 24 października 2013

Jesień ma kolor czerwony



 Zauważyłyście,że większość drobnych jesiennych owocków na drzewach lub krzewach ma czerwony ,bądź też pomarańczowy kolor?Moja ostatnia bransoletka   postanowiła dostosować się do tych trendów i wygląda jak mocno dojrzała jarzębina
 Za oknem u nas dzisiaj pochmurno i szaro.Ma być lepiej popołudniem.Zobaczymy.Ja jednak już teraz mam dla Was moc energetycznych barw.Upolowane kilka dni temu  na spacerze  kolorowe gałązki.Moje dziecko musiało włóczyć się ze mną po wszelkich pobliskich krzaczyskach,ale chyba już przywykło do tego,ze ma matkę wariatkę:D Czy Wy też tak macie?Czy dla jednego widoczku lub listka jesteście w stanie przemierzyć dość długi dystans,bo ubzdurało Wam się w głowie,że coś być może wkomponuje się świetnie w najbliższym blogowym poście? Miłego dnia życzę:D

Przypominam o moim Candy i mega paczce :)


11 komentarzy:

  1. Piękne miejsca, natura potrafi być zachwycająca:-) Bransoletka faktycznie jak pęk jarzębinowych koralików. Mimo, że za czerwienią nie przepadam- to w takiej formie bardzo mi się spodobała:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka! Jak prawdziwa jarzębina! Przypomniałaś mi jak w dzieciństwie robiliśmy biżuterię z jarzębiny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko, ja tak mam i zdaje się, że już jestem trochę uzależniona od funkcji aparatu w telefonie :) Ale tak pięknie kolorowej jesieni to tutaj jeszcze nie mamy, więc sycę oczy widoczkami u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jesienna czerwień! uwielbiam- i owocki, i berberys i perukowiec w tej głebokiej czerwieni... i Twoją bransoletke oczywiscie też♥

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nieustannie podziwiam Twoje zdjęcia! przepięknie uchwyciłaś jesienny klimat i na zdjęciach i w biżuterii...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te twoje zdjęcia i biżuteria zachwycają mnie niezmiennie....

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bransoletka - bardzo mi się podoba. Jesień już mniej, choć na Twoich zdjęciach piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jarzębinka :)
    zapraszam na moje candy :
    http://skoknaszafe.blogspot.com/2013/10/candy-serwetki-do-decoupage.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia i ta bransoletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...