niedziela, 29 listopada 2015

Moje zdjęcie w podsumowaniu jesiennego wyzwania u Rudej

    Cieszę się,że już drugi raz moje zdjęcie znalazło się wśród wyróżnionych w Jesiennym wyzwaniu u Rudej.
 Konkurencja była duża.Zresztą sami zobaczcie na Jest rudo ile jest fantastycznych zdjęć.Sama jestem zachwycona kilkoma perełkami jakie tam znalazłam.

Zdjęcie robiłam wieczorem w ciemnym pokoju metodą prób i błędów.Za oknem deszcz i uliczna lampa.
To nic innego jak zoomowanie na długim czasie.Można dodać trochę kontrastu w programie do obróbki.Jeżeli ktoś lubi eksperymenty,to polecam taką zabawę.
Efekty są nieprzewidywalne.
Moja fotka z oknem i lampą uliczną w kategorii "mocny" poniżej.
Dodałam też kilka innych "eksperymentalnych zdjęć z wykorzystaniem podobnej techniki.Jestem ciekawa co o nich sądzicie?
Wbrew pozorom nie ma tu żadnej agresywnej obróbki w programie graficznym.Ograniczałam się jedynie do poprawienia kontrastu,ewentualnie drobnej poprawy kadru.





8 komentarzy:

  1. Jejku, nie znałam tej techniki!!! Mało jeszcze wiem o fotografii... Zdjęcia wychodzą bardzo ciekawie, na pewno poeksperymentuje z aparatem ;) AAA oczywiście gratuluję wyróżnienia u Natalii!!! Świetna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiaaaa.... dla mnie to czary i magia ;) Fajny efekt! Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...