wtorek, 27 stycznia 2015

Jeszcze jeden post podsumowujący




Dużo tych podsumowań,ale nazbierało się ostatnio rzeczy  mało związanych z decoupagem czy też
"biżutkowaniem".
W kilku ostatnich postach wspominałam o wyzwaniu  zimowym,w którym brałam udział TU
Jedno z moich zdjęć( na zewnątrz) znalazło się wśród wielu wyróżnionych z czego bardzo się cieszę.
Konkurencja spora,a pomysły innych uczestników na przedstawienie tematów zadania w fotografii bardzo interesujące.
Poniżej pozwoliłam sobie wrzucić kolejne zdjęcie  podobne do wyzwaniowego a mimo to różniące się szczegółami.


Dawno już nie wspominałam o wędrujących do mnie postcrossingowych pocztówkach.
Trochę tego do mnie dotarło w ostatnim czasie:)
Tym razem wybrałam sześć moich ulubionych.
Trzy pierwsze związane tematycznie z podróżą lub miejscami z których  zostały wysłane
Od lewej z Francji,Rosji i USA
Trzy kolejne to bajkowe ilustracje.
Z Rosji,Finlandii oraz Białorusi
Każda pocztówka jest wyczekiwana i przynosi radość.Zwłaszcza jeżeli pochodzi z najdalszego lub najbardziej egzotycznego zakątka świata.Dlatego też dzisiaj również pobiegnę sprawdzić czy coś czeka na mnie w skrzynce pocztowej.
Na koniec kilka najbardziej interesujących znaczków.Tym razem było z czego wybierać:)
Za oknem nareszcie słońce więc życzę Wam miłego i pogodnego dnia.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...