poniedziałek, 24 listopada 2014

Zakładki zimowe


 Szybciutko dzisiaj.Dwie zimowe zakładki do książek.Pierwsza z moją ulubioną serwetką.Dodatkowo do kompletu dorobiłam zawieszkę na choinkę.W ubiegłym roku ozdabiałam takim motywem serduszko,którego zdjęcie jest przy tytule mojego bloga.

A tu znalazłam serwetkę z takimi śmiesznymi,zimowymi postaciami.Zakładek nigdy za wiele.Podarowane z ciekawą książką pod choinkę będą dobrym prezentem dla każdego mola książkowego:)
Kolejne zakładki już się robią :)



11 komentarzy:

  1. Cudne C: najbardziej podoba mi się ta z bałwankiem w cylindrze- jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę zabawne te postaciowe motywy i przez to zakładka jest jeszcze ciekawsza. Podarowanie takich zakładek w prezencie z książką to wspaniały pomysł. Bombka też wygląda cudownie podobnie jak serce z tą samą serwetką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ostatnia zakładka jest przezabawna, z nią żadna zima nie jest straszna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakładki, prace wykonane jak zawsze perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, Marzenko. Trochę Cię nie było, a tu tyle postów w przeciągu tygodnia :) Mnie osobiście najbardziej podobają się renifery widoczne aktualnie w nagłówku Twojego bloga, bo to bardziej moje klimaty. Lecz fajnie widzieć, że w swoje ulubione Ty wciągasz się na nowo. Wyobrażam sobie, że dzięki temu oczekiwanie na Święta jest jeszcze bardziej przyjemne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale czaderskie serwetki!!!!Fantastyczne zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten motyw z dziewczynką i reniferem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. replica bags pakistan fake hermes m9k79x6k40 replica bags los angeles 7a replica bags wholesale replica gucci bag z4a36x2u89 replica bags new york address e6r61o6o15 buy replica bags replica bags manila

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...