poniedziałek, 24 listopada 2014

Zakładki zimowe


 Szybciutko dzisiaj.Dwie zimowe zakładki do książek.Pierwsza z moją ulubioną serwetką.Dodatkowo do kompletu dorobiłam zawieszkę na choinkę.W ubiegłym roku ozdabiałam takim motywem serduszko,którego zdjęcie jest przy tytule mojego bloga.

A tu znalazłam serwetkę z takimi śmiesznymi,zimowymi postaciami.Zakładek nigdy za wiele.Podarowane z ciekawą książką pod choinkę będą dobrym prezentem dla każdego mola książkowego:)
Kolejne zakładki już się robią :)



9 komentarzy:

  1. Cudne C: najbardziej podoba mi się ta z bałwankiem w cylindrze- jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę zabawne te postaciowe motywy i przez to zakładka jest jeszcze ciekawsza. Podarowanie takich zakładek w prezencie z książką to wspaniały pomysł. Bombka też wygląda cudownie podobnie jak serce z tą samą serwetką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ostatnia zakładka jest przezabawna, z nią żadna zima nie jest straszna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakładki, prace wykonane jak zawsze perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, Marzenko. Trochę Cię nie było, a tu tyle postów w przeciągu tygodnia :) Mnie osobiście najbardziej podobają się renifery widoczne aktualnie w nagłówku Twojego bloga, bo to bardziej moje klimaty. Lecz fajnie widzieć, że w swoje ulubione Ty wciągasz się na nowo. Wyobrażam sobie, że dzięki temu oczekiwanie na Święta jest jeszcze bardziej przyjemne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale czaderskie serwetki!!!!Fantastyczne zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten motyw z dziewczynką i reniferem:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...