niedziela, 14 września 2014

Leniwe niedzielne popołudnie


 Niedziela zeszła  mi na "niczym"
A właściwie pół dnia przeleżałam z nosem w książce.Nawet ładna słoneczna pogoda nie przekonała mnie do
wyjścia dzisiaj z domu.
Wieczorem kolejny raz zabrałam się za przebudowę bloga.Ciągle coś zmieniam,ulepszam,by jak najbardziej uprościć stronę.Efekty jednak nie do końca mnie zadowalają.Ostatecznie postawię chyba na minimum barwy w całej oprawie a kolorowe pozostaną tylko zdjęcia w postach.
Co Wy na to?
 Wieczór kończę prawie jesiennymi obrazkami.Od jutra długi tydzień w pracy.Miłej nocki.

7 komentarzy:

  1. wygląd mi sie bardzo podoba, na jego tle kolorowe zdjęcia są bardzo wyraźne a co do samych fotografii z dzisiaj - śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia tutaj są zazwyczaj cudnej urody, a białe tło nie odciąga uwagi. Moim zdaniem dobry pomysł, lecz najważniejsze, aby Tobie było przyjemnie zawieszać oko na swoim blogu. Pozdrawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatycznie i jesiennie się zrobiło :) Czasem każdy potrzebuje leniwej niedzieli z książką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo i żebym tak umiała sobie odpuścić byłoby super. Dobrze, że inni to potrafią. Az się odpoczywa na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się tutaj bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...