wtorek, 4 lutego 2014

Skromnie z jajami

 Już na niektórych blogach pojawiają się wielkanocne jajka.
Ja w tym roku również zrobiłam kilka sztuk wcześniej,bo okazyjnie wyruszyły w daleką podróż poza nasze granice.Mam nadzieję,że dotarły w całości :D
Nie wiem czy będę robiła kolejne sztuki,bo jakoś nie bardzo mam ochotę poświęcać swój czas na oklejanie jajek.Nie mówię jednak nie,bo może  za kilka tygodni zmienię zdanie.Tymczasem pokazuję to co mam,a raczej co miałam :D
Tym razem pokryłam je  matowym lakierem

12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się zdjęcia

    jestem z nielicznych chłopaków którzy prowadzą bloga może zaobserwujesz

    http://adek-adrian756.blogspot.com/? m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te wzory- to naprawdę decoupage??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ystin.Każdy wzorek wycinałam dokładnie,oddzielnie z serwetki i kleiłam na gęsią skorupkę:)Taki ze mnie świrusek ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są:) a ten wzorek czarno-czerwony najpiękniejszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe!:)Mnie też wzorek czarno- czerwony spodobał się najbardziej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo coś dla mnie ;) te BRW bossssskie są!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne, niezmiennie podziwiam to jak dobierasz motywy, że z niepozornej serwetki potrafisz wyczarować cudo :)
    myślę, że jak się śnieg roztopi, to i ochota na ozdabianie jajek przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaj to też nie moja domena, ale Twoje są urocze, więc może warto. Pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...