czwartek, 26 września 2013

Wymyśliłam sobie.......

 Od dłuższego czasu marzy mi się manekin krawiecki.Właściwie nie jeden a kilka i to różnych.Takie jak królują sobie na wielu waszych blogach.Stare,pokryte płótnem lub zdobione decoupage.
Jak znam życie to pewnie z czasem przytargam coś podobnego do domu,tylko zastanawiam się,gdzie ja to wstawię :P. Mam już nawet upatrzone małe co nie co.Niestety w tej chwili cenowo poza moim zasięgiem.Może trafi się lepsza okazja(czytaj: może ktoś kiedyś będzie chciał się pozbyć "śmiecia",który dla mnie będzie oczywiście jak diament).
Tymczasem jak to się mówi potrzeba matką wynalazku :D
Skomponowałam sobie prowizorycznie coś,co chociaż w minimalnym stopniu przypomina część manekina.
Wykorzystałam do tego stary plastikowy ekspozytor  i kilka szmatek.15 min pracy i mam .Efekt może nie jest powalający,ale chwilowo zaspokoiłam swoje kaprysy.

 Przy okazji prezentuję na nim mój nowy naszyjnik w odcieniach zieleni,której już coraz mniej za oknem.
Taki do noszenia asymetrycznie,bądź symetrycznie.Jak kto lubi.
Powstał jeszcze drugi w kolorach bardziej jesiennych,ale mój aparat postanowił odmówić mi współpracy
w najmniej odpowiednim momencie ,więc nie mam fotek z kolejnej "sesji"



10 komentarzy:

  1. Małym kosztem można samemu zdobić manekin http://vogueon.ru/maneken-svoimi-rukami/
    Potem okleić pomarszczonym papierem śniadaniowym(daje śliczny efekt) i gotowe!
    Naszyjnik bardzo urokliwy, a na maila od Ciebie czekam..czekam...czekam.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to pierwsze zielone zdjęcie roślinek jest super :D

    A naszyjnik piękny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie potrzeba matką wynalazku:-) Mi też marzy się manekin, żeby poczynić na nim decoupage;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. i manekim i aszyjnik super! no i te kompozycje zdjeciowe... mmmmiodzio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie soczyste kolory :-) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super manekin :) A naszyjnik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog przeniesiony i super! Świetne bransoletki :) i manekin też się udał ;)obserwuję oczywiście!


    www.lifewithsatisfaction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny naszyjnik oraz bransoletki poniżej :)

    Zapraszam do siebie:
    http://kjkamczatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Asymetrycznie! Naszyjnik jest śliczny, a asymetria jeszcze dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...